God morgooooon!

- "Ni måste vara ute när vi är där, Jani kommer vara stressad till jobbet!" (Sarah)
- "Okej" ...

Pratar med henne 10min innan vi skall bli hämtade.
- "Vi försov oss" (Sarah)
GRATTIS =P

Sarah skall nu hämta oss halv 9, vi gör ett nytt försök haha.
Jimmy följer med till IKEA, kan bli trevligt, bara han inte tjatar om att handla massa pryls moha.

Sovit gott i natt iaf .. vaknat 2ggr dock av att jag var tvungen att kissa.

Jo, btw, jag slog J hårt på armen ca 7ggr innan han gick ut med V. Han var jätte dum!

Skriver sen.

Kommentarer
Postat av: Elin

Bara 7??

jisses, jag behöver en hel påse med slag för o väcka min man.

=P

2009-02-06 @ 11:13:34
URL: http://dendarelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0