Hej hopp.

Nu har vi varit hos bm och lyssnat på hjärtat och mätt magen osv.
Bebis hjärta slog i 152 och allt såg bra ut. Huvudet hade inte fixerat sig, inte vad bm kände iaf.

Därefter gick vi till H&M och köpa "Ko dressen" som bebis ska ha på sig när den åker hem ifrån bb. Plus att h*n skall få ett ko gosedjur =)


Sen tänkte jag så här.
Antingen köper jag skorna jag verkligen ville ha eller så köper jag byxor till bebis.
Det blev byxor.


Jimmy som älskar kakmonstret ville verkligen köpa denna haklapp så, visst.


Gick och köpte godis efter och utanför kiosken mötte vi Sara och Malin med lilla Moa i vagnen. Hur söt som hellst!
Bestämde att vi ska träffas på onsdag iaf även om det inte är mammagrupp.

Jimmy har nu borstat igenom hela mitt hår medans jag suttit vid datan. Sen ska han göra flätor och jag vet inte vad, hur skönt som hellst iaf! :)

Skulle ha fikat med Elin idag men vi bestämde att vi tar det nästa vecka ist. 
Ska faktiskt passa på att vila lite nu på dagen, är hur trött som hellst även fast jag sovit länge.
+9 timmar.

Sugen på Fanta.

Jo btw. Magen.




Kommentarer
Postat av: Lela

Sötaste<3

2009-02-16 @ 18:10:59
URL: http://micalela.bogg.se
Postat av: annelie

ko-dräckten e ju skitfin! <3

ja du vet ju att jag gillar kossor hihi!



saknar!<3

2009-02-16 @ 19:19:33
Postat av: mamma

Så sött :-)

2009-02-16 @ 19:26:39
Postat av: sara

tjockis:) de kommer komma ut en ko som älskar cookies:P



tänkte kanske våldgästa dig imorron och ta en kaffe innan jag ska ha tvättis kl 15.. om du e hemma:)



2009-02-16 @ 20:00:52
Postat av: Elin

samma kossadräkt wildis fick i julklapp :)

bysserna ärväääldigt otöjbara över rumpisen, så blöjan får knappt plats =P men går ju o ha andra bysser till=)

2009-02-16 @ 21:53:15
URL: http://dendarelin.blogg.se/
Postat av: Judit

NEJ vilken underbart söt dräkt! Den kanske jag ska köpa till xandras baby :D

2009-02-16 @ 22:17:44
URL: http://elektron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0