Hej hopp.

LIKA TRÖTT IDAG, OM INTE TRÖTTARE!
Var hos vetrinären kl 13:20 och de tog nya prover på Vincent för att se om han har problem med sköldkörteln.

Därefter åkte jag till jobbet och hälsade på mina älsklingsbarn.
De är för härliga!
"Du har pippi toffsar" - jag har nämligen flätor idag.

Fick present av Lela också, en liten neccesär med MYSK bodylotion och parfym bla. Den luktar bara så jävlarns gott :)
Tack hun!
Kändes bra att träffa henne. Var ju inte igår tyvärr.
Men snart är det vår och man kan hitta på mera saker. Promenera på Djurgården är ett måste!

Handlade lite saker tills i morgon på vägen hem.
Saker till tårtan.
Jimmy fyller nämligen 26år!
Bara för att han fyller 26år betyder det INTE att han är vuxen ;) haha

Nu ska jag vika tvätt och plocka undan lite här hemma. Annars kommer jag får tusen saker att göra imorgon.

Puss.

Kommentarer
Postat av: Judit

åh va mys att hälsa på jobbet ditt :) man saknar ju faktiskt barnen efter en sjukdoms vecka!! så jag fattar vad du måste göra...





vad ska du ge din herre?

2009-02-19 @ 20:41:21
URL: http://elektron.blogg.se/
Postat av: Judit

så han läser den också? :D paff! Men visst, skvallra imorgon, älskar skvaller hihi

2009-02-19 @ 21:46:17
URL: http://elektron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0