hej hopp, mamma grupp.

Ska snart kila ner till familjecenter och träffa min käre grupp.
Det är så kul att gå dit, ser fram emot det varje gång!
Hoppas att M kommer idag så att man får se lilla Moa.
Näst på tur att föda är ju jag och S så, vi får hålla oss till lilla Moa så länge :P

Sen när jag kommer hem ska jag pyssla lite.
Måste fixa i alla lådor jag har.
Har extremt städat annars överallt men - då har ni inte sett i tex "pennlådan". Hua, det bara väller upp skräp när man vill få tag på typ en penna osv. Skäms Lina, Skäms!

Micaela är sjuk idag. Synd att man inte bodde 5min ifrån annars hade vi kunnat promenixa.


Hej hopp, gummi snupp.

Kommentarer
Postat av: Elin

Mån & tors är mammagrupperad =P

annars har jag inget planerat.



plockadeihop en minihög, hade inte så välldans mkt neutralt, de mesta var i stlrk 44 (som Wilda kunde ha första veckan typ) och det går till twinsen... men hittade några braller iallfall som var ok =)

2009-02-25 @ 13:36:52
URL: http://dendarelin.blogg.se/
Postat av: Judit

åååh jag vill också pysska.. det är något jag kommer göra när jag blir mammaledig, haha!

2009-02-25 @ 18:07:46
URL: http://elektron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0