Hej hopp.

Så var det kväll igen. Inte första gången det är kväll.
Jag är as trött, ska snart ut med Bella och därefter lägga mig i sängen för att sova.

Var i centrum med Sara tidigare och tog en fika.
Negerboll och latte!
Köpte även 2 svarta krukor, en jätte söt body till bebis, duschdraperier samt "krokar" till de.
Lämnade även in en skiva med bilder på för framkallning. De är klara på onsdag så, blir en promenix till c igen efter unga päron gruppen.

Och så till den lilla bebisen.
Den är liv i luckan just precis nu. Fifflar med händerna långt ner samtidigt som h*n gniiiiiiider resten av kroppen emot min mage.
Lillfisen.
nästa gång jag ska inhandla något till bebis sä är det den ur söta Ko dressen. Påminner om Wildas faktiskt, så mysig.
Sen blir det till att köpa byxor. Det har vi knappt några. Bara typ 2par.

(Jo, jag såg världens finaste skor också men nej, jag köpte de inte. Bruna med kilklack!!)


Haha :)


Det Gröna Spöket förföljer mig.


Jimmys moderna konstverk!
(Tak lampa + en ballong)



Puss.







Kommentarer
Postat av: Elin

i'm holding dom.

ledig i veckan för en fikelika på stan kanske?

Så jag får se magisen också?

2009-02-09 @ 22:43:56
URL: http://dendarelin.blogg.se/
Postat av: Elin

det låter bra. ska på mammagrupp på mån, men är väl klar vid halv 1 - 1. ses i stan vid typ halv 2 tiden?

2009-02-09 @ 23:09:54
URL: http://dendarelin.blogg.se/
Postat av: Lela

e de bar ajag som tycker att de där ser ut som en konstig spermie?ellere jag heltinsnöad på sagge kanske..

2009-02-09 @ 23:10:09
Postat av: Lela

e de bar ajag som tycker att de där ser ut som en konstig spermie?ellere jag heltinsnöad på sagge kanske..

2009-02-09 @ 23:10:56
Postat av: Lela

e de bar ajag som tycker att de där ser ut som en konstig spermie?ellere jag heltinsnöad på sagge kanske..

2009-02-09 @ 23:11:24
Postat av: Anonym

meh cp det blev haha

2009-02-09 @ 23:16:06
Postat av: Judit

Nej Lela - jag tycker precis samma sak! Du är inte störd eller en insnöad sagge-tjej haha

2009-02-11 @ 07:39:02
URL: http://elektron.blogg.se/
Postat av: Jimmy

har nån av er sett en spermie nångång?

jag har för mig att det bara är massa vitt klet. :)

2009-02-11 @ 12:40:46
URL: http://www.angeldust.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0