Hej och goddag.

Nu har vi lämnat Vincent på djursjukhuset, han ska vara kvar över dagen och få dropp osv med tanke på att han inte äter eller dricker och är jätte konstig i magen.
Plutten fick en krage på sig precis innan vi åkte och han förstod inte riktigt att man kunde gå med den på så han far åt alla håll och såg helt valpig ut. Älskade hund, hoppas du blir bättre!
Ska iaf tillbaka vid 16:00 för att hämta hem han. Han kommer hem lagom till kalaset iaf :)

Fick tårta på sängen imorse vilket var så gott, me like!
Lela och G skulle ju kanske komma förbi senare på dagen efter jobbet men nu får vi tyvärr se hur det blir med det. Måste ju hämta hem den lille ynkliga saken också.
Pappa och resten kommer ju iaf senare, till de har jag köpa pistagelängd. GOTT!

Nu ska jag sova en liten stund, är helt slut och behöver kraft.

Ha en bra dag.

Kommentarer
Postat av: Judit

Nej men stackarn.. gillade inte tanken på att lämna Louis en hel dag. En sak då jag lämnar honom hos mormor och morfar, men nu ville jag bara snabbt dit som möjligt. Snart ska vi dit på röntgen osv.. iih!

2009-02-03 @ 19:15:03
URL: http://elektron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0