Hej svejs.

Efter att jag hade suttit vid datan sist så gick jag ju och sminkade mig och så.
Trodde att det skulle sluta i tårar men .. ICKE .. jag klarade mig!
Var iof väldigt nära till de när jag väl skulle klä på mig.
hade planerat att ha på mig min svartvitrandiga långa skjorta som var rätt stor tidigare.
Skojja inte med mig. Den satt så jävla tight och knapparna var typ på väg bort. Det såg inte bra ut.
Jimmy sa att jag visst var fin men ... det fungerade helt enkelt inte.
Nästa gång jag ska göra något eller ska iväg så ska jag pröva plagget som jag tänkt ha på mig typ någon dag innan. Mena, ifall jag måste gå upp till c och köpa mig något nytt.

Kalaset vart trevligt iaf :) Mycket god mat och efterrätten likaså. Träffade en del av J´s släkt men annars var det mest vänner och bekanta till Simon, J´s bror.

Jo på vägen dit iaf så satt jag och J på tbanan på g till St Eriksplan.
Breve oss sitter en fullgubbe som sover (trodde vi).
Jimmy börjar sjunga på "These boots are made for walking" osv osv. Helt plötsligt vaknar fullisen upp och börjar sjunga på samma låt fast lite bröligare. Sen var samtalet igång. Och ja, han snackade som fan med Jimmy och han ansåg att jag var så vacker och bla bla.
Vårt resmål närmar sig och jag kliver upp och säger att "Nu SKA vi gå av" .. Jimmy tittar på gubben och säger hej då och att "nu ska vi på kalas, ha det så bra"..
Gubben frågar då högt "HAR JAG NÅGONTING ATT DRICKA?!"
Fram ur jackan tar han en halvfull öl samtidigt som han reser sig upp för ... han tror ju nog att han ska få följa med på kalas.
Vi kliver ur tbanan och typ halv springer bort från gubben för att jag vill ju inte vara den som har tagit med mig en fullis på kalas haha. Så jävla kul :)


Var ute med Vincent nyss iaf, J är kvar på kalaset.
Vi ska snart sova, jag är dödstrött och ja, slut i hela kroppen.

Hoppas morgon dagen blir bättre. Vi ska träffa Sarah och kolla på en bil med henne :)

Good Night.

Kommentarer
Postat av: Lela

haha ah den va säkert liten och vit och hette skuttis.favvomat var maskrosor och sallad. men god va han ikke!pusssss

2009-02-14 @ 22:49:22
URL: http://micalela.bogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0