Helt jätte trött.

Så, nu har vi precis tagit en halv långis med hundarna. 40min i detta faktiskt härliga väder. Luften är väldigt ren på något sätt, känns så iaf :)

Var och handlade med mamma tidigare idag vilket var trevligt som vanligt. Allt som behövdes handlas, handlades.
Det är alltid lika kul att handla mat även fast ryggen/ höften gjorde ont redan ifrån början. Mamma hade även med sig mina gamla bebiskläder samt täcken osv till spjälsäng samt vaggan.
Mamma åkte hem och därefter kom Sarah.
Vi lagade mat tillsammans som vi brukar försöka göra nu för tiden.
Ist för att hon kommer på middag så kommer hon hit och vi lagar tillsammans. Bra sätt att umgås på!
Tyvärr jobbade hennes dude men, får ta och boka in en kväll där båda bokar upp sig.
Vi åt kyckling, ris, currysås och sallad - G O T T blev det och vi vart proppmätta!

Nu är jag helt slut. Ont i ryggen och ögonen går snart i kors.
Tänkte faktiskt gå och lägga mig inom en snar framtid, kanske sätta på en film så man somnar snabbare?

Lördag imorgon och jag ska till pappa och kolla igenom gamla foton med han och min bror. Ska se om jag och Johan vill ha kvar en del utav de annars rensas de bort. Kanske hittar jag några fina att sätta in i album?

Dricka ett glas juice sen borsta bissingarna.

Tack för idag.

Kommentarer
Postat av: Elin

slänga bilder?

ÄR NI GALNA?!

2009-02-07 @ 04:00:33
URL: http://dendarelin.blogg.se/
Postat av: Judit

currysås - yummy!

2009-02-07 @ 09:04:44
URL: http://elektron.blogg.se/
Postat av: R

Va, är du gravid?! Trodde du bara lagt på dig lite bara..... Jag måste börja läsa lite tydligare, inte bara titta på bilderna

2009-02-07 @ 10:00:17
URL: http://elektron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0