Lång dag.

Dagen började ju 06:30, då klev man upp.
Vi lämnade Vincent och åkte hem... När vi väl hämtade han igen vid 16 var det som om han var utbytt.
Han hade så mycket energi och var hur glad som hellst :)
När vi kom hem var han tom så hungrig att han sa till på skarpen högt och tydligt. Vi kokade ris till han vilket tog för lång tid enligt han antar jag.
Jag gillar när han är frisk.
V har fått medicin nu så, hoppas det blir bättre!

Snart kommer pappa mfl. Ska bli mycket trevligt.
Tror att jag kommer sitta still mest för jag har så JÄVLA ont i den där ischias nerven. Den gör så att mitt ben domnar och de känns som att jag lider av typ växtvärk. Avskyr den där nerven. Måste stå och hänga på högra benet för att de inte ska göra ont men efter ett tag så börjar det ju göra ont i höften ist. Poo!

Nu ska jag fixa mig lite och byta kläder samt förbereda kaffe och bulle :)

Hej.

Kommentarer
Postat av: Judit

Vad var det för fel på honom då? :O Förresten.. ni ska inte placera honom hos någon annan nu är bebis kommer.. Svagt i bakhuvudet har jag minne av att du sagt det, haha!

2009-02-03 @ 19:16:08
URL: http://elektron.blogg.se/
Postat av: Elin

Grattis!



hehe, ne ja har inga guldbyxor, men jag önskar mig ett par!!

Det är farligt att nätshoppa eftersom att man inte ser pengarna liksom... så står man den den 20e och undrar var pengarna tog vägen?

Och då kommer ju barnbidraget så man glömmer bort att man inte har nå pengar kvar =P haha

och jag köper ju bara grejer j... VI behöver ;)

2009-02-03 @ 22:43:40
URL: http://dendarelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0