Lördag!

Så.
Igår var det ju kalas dag för Jimmy och förutom pengar till högtalarsystem och grejs så fick han målardukar, penslar, färger av mig. Han har antytt hela tiden att han gillar att måla så. Igår kväll började han på en tavla.
Mycket fin måste jag säga! :)

Vi åt tårta och hade det jätte trevligt. Hans päron var förbi samt min mamma, Arne, Jimmys kusin och kusin barn.
Han fick projektorn som vi tjatat om så länge haha så nu, nu har vi värsta bion hemma.

I övrigt så var jag i 34+0 igår.
Nu är det 5v och 6dagar kvar till beräknad förlossning.

  • Du har klarat av 85% av graviditeten.
  •  Du har 40 dagar till förlossningen.
Alla på "min sida" tror ju att det blir en flicka medans alla på Jimmys sida tror att det blir en pojke.
Gaaah, jag önskar att jag borde ha ett 6e sinne så jag redan visste i smyg.
Men icke.

Idag är jag snorig och igår kväll mådde jag jätte illa.
Kanske smittades av barnen på jobbet? Alla var nämligen hemma och var magsjuka typ.
Hua, fasen, jag hatar att må illa.

Annars idag så ska jag väl få upp Jimmy och Vincent för en promenix.
Det sas ju på vädret igår att de skulle vara snö storm?

Jaja.
Lägger in lite bilder sen :)



Kommentarer
Postat av: Elin

Måste planera in en träff sen.

fika, prova skorna (?) och kolla lite minikläder om det är ngt som faller i smaken. Har inte så jätte mycket kvar, addes vän fick nyss TWINS och sen är det lite ''spara'' grejer. =)

men nån dag i nästa vecka?

2009-02-21 @ 10:37:24
URL: http://dendarelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0