morgon.

Precis ätit frukost - yogurt med chrunchy. 
Jag kan äta det tusen ggr om dagen om jag skulle få. Så gott!

Idag är det också så där fint väder. Man blir ju helt lycklig. Hoppas vi får en lika bra dag idag som den igår.
Ska faktiskt fixa hemma idag igen.
- dammsuga
- damma
- torka golven
- rensa ur kläderna
- ge orkideérna vatten
- ta bort något skit som sitter fast på J´s bord vid sängen. Polkagris eller något är det.
- slänga massa skit, igår slängde jag 7st sop påsar. Duktig!
- Ta ett bad. Det måste jag för det gör ont, ont, ont nu för tiden.
Magen är hård som en boll iprincip hela tiden, det trycker neråt och ljumskarna ska ge vika känns det som haha.
Även fast bebis trycker neråt så är det ett sjukt tryck vid magmunnen. Jag måste sitta helt UPPRÄTT för att det inte ska kännas obehagligt.
Hallå där inne, du får komma ut snart liksom!
Only 4v och 6dagar kvar till beräknad f.
Det är sjukt att man ( jag ) räknar dagar osv men det får faktiskt tiden att gå fortare.


Idag har jag namnsdag, bara så att ni vet! :)

Nu ska jag titta på barnprogram, yeehaw, lätt bäst.

Ha en bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0