Sååå :)

Och så har vi varit på IKEA.
- Handlade lådor/ korgar till skötbordet.
- Galgar
- våg
- duschstång samt krokar att hänga draperi i
- ljus
- hud creme
och typ ... något mer som jag inte kommer ihåg.

Jo, ryggen dog ju självklart efter ca 1h men vem gör inte allt för att få knata runt på IKEA och handla lite?
Åkte hem hit efter och fikade, Sarah följde med.

Vincent fick en hund säng också av Elin och Sofia, Sarahs sambos haha :)
Han förstår dock inte hur man ska ligga i den men, det kommer väl!

Nu blir det till att pyssla lite innan jag skall äta middag.

Puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag vill med shoppa på ikea...orättvist.

2009-02-05 @ 16:53:57
URL: http://micalela.blogg.se/
Postat av: Judit

"Vad avr det jag sa?" haha men visst.. vad gör inte alla för ikea? Det är skoj!







till micalela - du var ju nyss där :P

2009-02-05 @ 18:21:24
URL: http://elektron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0