Tisdag - min och mammas dag.

Idag så ska jag åka och handla mat med mamma.
Hon kommer hit vid 11:30 först på en kaffe och sedan åker vi.
Vi ska svänga förbi IKEA också ;)
Jag älskar att åka till IKEA med mamma, man får alltid massa saker handlade. Hade inte mamma varit med hade jag kanske köpt en massa onödiga prylar?
Sen ska jag försöka få mamma att åka och titta på en bilbarnstol.
Fast jag mena, det kan ju vänta också men . skönt att ha det fixat. Synd bara att vi inte vet könet.
Det är fasen det som är nackdelen med att inte veta könet. Man kan typ bara köpa neutrala saker.
Jag vill ju ha rosa flickiga saker om det är en flicka och blå/ gröna (gärna rosa piké tröjor) om det är en pojke.
Men. 38 dagar kvar nu, jag kan hålla mig!


Efter att vi handlat iaf ska vi väl hem hit igen och skruva ihop tvbänken som vi skall köpa.
Läste på Judit´s blogg härom dagen (veckan?) att de inte vill ha IKEA saker längre osv osv.
Det kan jag icke förstå haha.
Jag älskar deras möbler. De är lätta att fixa ihop plus att de är rätt billiga. Sen har jag märkt en sak på alla saker vi köpt därifrån. Det finns inga vassa utåtstående kanter att tjonga i huvudet i, om man nu skall tänka på bebis osv.
Me löve IKEA.

Nu ska jag: 
- äta frukost
- diska
- klä på mig
- plocka undan lite hemma
- ta mina järn tabletter / vitamintabletter
- borsta tänderna
- KLAAAAAR :)

Ha en bra dag.
-

Kommentarer
Postat av: Judit

Ja men det är just de, alla har det. alla förstboende och ja, det är snyggt att ha något udda. Som kan stå sig tills vi flyttar till villa och ändå ser ordinärt ut, typ! :D

2009-02-24 @ 17:31:13
URL: http://elektron.blogg.se/
Postat av: Judit

förresten, du är mobbad u mitt nya inlägg, moahha!

2009-02-24 @ 17:31:33
URL: http://elektron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0