Tjohej.

Jimmys kusin har varit här nu, eller rättare sagt kusin barn men .. vadå, de kallar sig kusiner! :)
Åt glass och maränger vilket var massa gott. Åt inte så mycket dock eftersom att jag ska äta den sista semlan ikväll. Mohaha.

Jag är lite seg i kroppen idag, förkyld osv ju så, har bara legat i sängen/ soffan hela dagen förutom när jag promenixade med Vincent i morse.

19 April var det va Sarah?
AIK spelar mot BP 5min ifrån oss. Jag ska lätt rulla dit med bebis och kika på matchen.
INBOKAT.

Imorgon är det söndag. Jag ska träffa Sara imorgon i c. Fika och titta lite på långa linnen på Gina. har faktiskt presentkort där och jag vet att jag kommer kunna ha linnena efter förlossningen så, inga bortlastade plagg här inte.

( Btw: Sarah och Sara är två heeeeelt olika personer. När jag pratar om någon av de med Jimmy måste jag antingen säga Sara eller SaraHHHHH haha :) )

Hej.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0