Utmanad.


4 av Mina favoritprogram på TV
  • Tecknade Mr Bean 
  • Andra Avenyn
  • Hem till gården (finns inget annat just nu när jag är hemma haha)
  • Let´s Dance

4 saker jag gjorde igår
  • Tog ett bad...
  • Gick en långis med hundarna (som vanligt?)
  • Lagade skit äcklig mat enligt Jimmy
  • HAHA kastade en fis på J.

4 saker jag längtar till (efter)
  • Att bebis ska komma.
  • Maj. Sarah flyttar 13min ifrån mig då, Blackeberg :).
  • Skärgårdssemestern med mamma och bebis i sommar.
  • Att gå ner till min startvikt inom 1år efter förlossningen.
4 Favoritrestauranger
  • Gud, restaurang spelar ingen roll bara det är MAT ! :)
  • Mammas mat är väl alltid bäst?!

Haha detta gav kanske inte er så mycket! ;)

Kommentarer
Postat av: Judit

haha hem till gården? du är ju tragisk!! Då tittar man ju hellre på disney tv eller nått.. ;)







stark av dig att ha mål "gå ner inom ett år" det är nog bra att ha som mål.. så det sker :P kram vännen!

2009-02-08 @ 21:00:36
URL: http://elektron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0