Då var det snart sovtajm =)

Tvätten tvättad.
Golven damsugade och torkade.
Orkideérna vattnade. Jo, en till har slagit ut, jag är överlycklig. Nu är det bara 2st kvar som inte har "sovit" klart är. De kommer väl till sommaren :)
Jag la alla kläder i garderoben i ordning, eller de på min sida. Jimmys sida är redan fixad för där håller jag ordning åt han.
Min har ju varit huller om buller så passade på nu när jag ändå hade tid.
Kläderna som är i garderoben i sovrummet är de jag använder mest och nu när jag lade undan kläder och vek och hade mig så kom jag och tänka på en sak.
Många sorterar sina kläder efter färg, säsong osv osv .. brukar jag också göra men inte nu.
Nu ska jag vara glad att jag ens kommer i ett par kläder så.
Jag är nöjd så som det är nu, måste köpa mer galgar dock till stora garderoben.


Före.


Efter.


Samt en del som åkte upp i överskåpet.

Ah, jag är så nöjd med mig själv att jag gillar att städa haha.
Orka ha det smuttsigt.
Lalala.

Sarah kommer ju hit imorgon.
Ska möta henne i centrum först och sedan ska vi hem hit.
Funderar på att ta henne till hjälp och bära ner julsakerna i källaren ...
Hon är nog lite snabbare på att säga ja än vad min älskade är.

Apropå Jimmy så saknar jag han.
Visst, jag har fått en massa gjort nu när jag inte behöver tänka på varesig han lr hunden men, det är ju mys att lägga sig i sängen och pilla lite på hans håriga bringa haha.
Min älsk.

Ne nu ni, nu blir det smörgås med KORV på. Jimmy säger att det är tack vare mina marmelad smörgåsar som mina lår har blivit större haha, vad vet jag liksom, jag är ju bara gravid och de kan ju inte bero på det ;)
Efter det blir det nog .... sängen.
Jag hade tänkt att lyssna på avslappningsskivan.
Den är härlig och jag rekomenderar den starkt.
Är man som jag och gör saker typ hela tiden så är den jätte bra att lyssna på innan man ska sova.
Härligt.

Puss och kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0