Då var man den elake igen.

Igår så var jag på jobbet vilket var mycket roligt. Kul att få träffa mina härliga små gullungar.
Efter jobbet så åkte vi hem till Eva som bodde über mysigt i sin 3-4a i sjöstaden.
Hur härligt har de det inte där?
Allt var kolugnt och julljusen var fortf. framme i alla fönster.
Me love.

Vi gick och åt på kinan efter, 4små rätter - as gott.
Jag blev verkligen m ä t t.

J ringde och kollade om hans vänner kunde sova över.
Alltså egentligen hade jag inte haft ngt emot det bara jag hade vetat om det tidigare.
T.o.m hans kompis ringde och kollade om det var ok.
Jag sa självklart att jag kommer vara sur men va fan, jag är gravid.
Jag om någon är/ blir väl sur för det mesta i dagens läge?
HAHA
Väl hemma så kan jag inte stänga igen käften och är riktigt dum mot min älskling vilket resulterar i att hans kompisar drar.
Kan jag bara sluta eller? GAAAH..!
Jag vill inte vara dum eller taskig mot han, han är ju min älsk.
Sa tom att jag kan åka så kan de stanna men då sa min älsk faktiskt att: Det är dig jag älskar.
Då blev lilla Lina hur glad som hellst för vi tycker faktiskt om varandra.
Tror jag ska köpa mys tofflorna till han idag, de som han ville ha.
Jag vill att han ska ha dom.

Nu ska jag åka till jobbet. Jobbar 8-12 idag vilket är rätt skönt.
Och i morgon ska mamma och jag göra UL och hämta skötbord :).


J - <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0