Det var det de, 2009!

Nu är det nytt år vilket betyder att bebis f.datum närmar sig.
Heeela januari, heeeela februari, heeeela (halva) mars, 2v in i april (kanske) sen är vår bebis här.
Älskade bebis.
Den som röjde runt ordentligt imorse när pappa J kom hem och lade handen på magen.

Det är inte långt kvar iaf. Tiden går fort, ibland, annars extremt sakta.
Som med magen.
Den växer ju inte. Tycker jag iof men ingen annan.

Äh, huvudvärken har inte släppt.
Varför ska man drabbas av huvudvärk den dagen man verkligen inte är bakfull?
Tack så himla mycket!
Funderar på att lägga mig i soffan och bara gosa ner mig.
Skulle kunna tänka mig att pyssla lite i stora garderoben och ta ut typ ALLT och sedan ställa in det igen men .. jag tar det nästa helg för då ska jag bära ner julsakerna i källaren.
Försöker väl få ner 2andra kartonger också, vill ha ordning i garderoben när man äntligen har en sådan man kan gå in i ;)

Väldigt fint väder idag.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0