Det var det de.

Så har vi varit hos min kusin, mycket trevligt.
Hon fick pussel för barn i 10års ålder, de för barn i 2års åldern är för enkla och hon gör det på direkten.
"Jag har fått" , "Där är den" och jag vet inte allt hon sa när hon fick paketen.
INGEN annan fick röra hennes nya dockvagn iaf haha. "NEEEEEEEEJ!!!!"

Mamma åkte med oss och handlade och därefter åkte vi hem till oss och lagade middag.
Entrecote, grönpepparsås, ruccola sallad och klyftpotatis, hur gott som hellst.
Till efterrätt blev det chokladmousse :)
Mamma frågade mig om hur moussen var.
Jag svarar på något helt annat:
- "Bajs? Ja det är ibland löst och ibland hårt"
- "Va?!" sa mamma
AS GARV I 20MIN TYP.

Imorgon blir det till att försöka simma lite tänkte jag.
Jag hatar bad hus, mer än allt annat. Jävla bakteriehärd.
Könsbakterierna bara flyger runt i de ofräscha omklädningsrummen.
Men kul kan jag nog få det iaf om jag ens kommer ner i badet.


Nu ska jag forts. vila, har så ont i huvudet/ ryggen.

Puss och tack för idag mamma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0