Falleralleraaaa.

Så var tvätten klar. Dock var en del fuktigt även fast de kom från torktumlaren så, blir till att hänga upp det.
Skönt att ha ALL tvätt klar samt rena mattor. Passade på att kasta in de också.
Tänkte riva ut allt från min garderob nu och lägga in det fint igen.
Finns ju sjukt mycket tjock/luvtröjor jag inte kan ha nu, vet att jag kommer i de efter själva grav. men nu tar de mest plats.
Frågan är vart jag skall göra av dom? :s ..

Sen tänkte jag att jag ska hinna med att torka av golvet innan jag hoppas i kojjan.
Alla måste tro att jag är störd eftersom att jag städar kl 22:00 på kvällen men jag tycker det är avkopplande.
Att ha allt klart det är en sådan skön känsla.
Iof vet jag inte om jag orkar ta disken ikväll ... tar den nog imorgon när jag gått upp.
Första morgonen på länge som jag inte tar en morgonpromenad med Vincent.
Han är med Jimmy i tälje .. 
Får väl hitta på något annat då i väntan på att Sarah skall vakna, jag ska ju trotts allt sätta klockan för första gången på en evighet.

Nu blir det fix med garderoben. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jorå med mig är det kanon! :) Haha, jag har faktiskt också hört det eller om feta krämer iallafall sedan om det är olja eller lotion men att det är bra för kroppen "huden tänjs" bättre typ!

Varje dag eller?



Lätt man gör allt för att slippa få det! Jo visst kan dem komma senare men vissa får ju jätte tidigt så om du får senare får du säkert mindre ändå.. Vad gör du en lördag kväll som denna? Synd att du inte kom förbi på nyår även om jag fattar varför :P PUSS!

2009-01-03 @ 23:25:00
URL: http://elektron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0