God kväll! :)

Mys, mys, mys - min kväll!
Jag skall gosa ner mig i soffan och titta på Bygglov samt Andra Avenyn.
Ist för godis ska jag äta kakor och dricka mjölk, känns som ett nyttigare alternativ haha, fast, jag vet ju inte om det är det.

Idag har vi iaf köpt lite bebiskläder. Mössa, omlott tröja, pyamas och någonting mer som jag inte kommer ihåg.
Jo, en hoppgunga så bebis kan hoppa lite bäst den vill när han/hon blivit lite större :D

Bebis, vår älskade bebis.
Ligger i just min mage och har idag inte varit lugn en enda sekund.
Gärna sparka och boxa till mig.
Varje gång jag ligger bakom J så verkar det som om bebis förstår att det är pappa som ligger framför för att den tar i typ allt vad den har ( känns det som) och tjongar rakt in i hans rygg haha. Gör väl så för att vi skall komma ihåg att h*n är där.
Svårt att glömma kan jag säga. Jag kan inte låta bli magen. Det bästa som finns är att sitta och killa på den.
Det tycker personen där inne också, eller?
Varje gång när jag killar på magen blir det genast ett gympa pass i 100km/h.
Härliga bebis, undrar hur du kommer att vara ...
J´s mamma och pappa säger att det är en pojke i magen och att han inte alls ska heta Lucas utan Zacharias.
Jag undrar sa flundrar. Vi får väl se när bebis väl ploppat ut :)

Idag är en sådan dag där jag känner mig väldigt kär i min man.
Jag tycker allt han gör är väldigt sött, hur han tittar på saker är väldigt sött.
Allt är sött.
Han är min kärlek. Min faktiskt über tokiga kärlek. Han är bara för ... ja .. jag är kär!


Nu ska jag steka lite köttbullar och ladda lite makaronisar. Synd att inte mjölken går ut imorgon, såg nästan fram emot att vara tvungen att dricka upp 2L mjölk.

Fnus.

Kommentarer
Postat av: Judit

Jo jag mår bättre.. på bättringsväg iallafall (hoppas jag!!) ska försöka jobba imorgon men om jag inte orkar får jag gå på direketen om jag vill...







Haha jag äter också kakor, vilket sammanhang!

2009-01-27 @ 19:44:36
URL: http://elektron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0