God morgon :)

Idag är det en sådan dag när man bara vill ligga kvar och gosa i den varma sängen.
Det har snöat lite ute, är svalt i sovrummet men under täcket är det utomlandsvarmt.
Jag är en sådan som inte brukar vilja ligga kvar i sängen när jag väl vaknat till för då blir man ju nästan trött igen.
Bättre att kliva upp och äta frulle.
Jag hittade mama jeansen igår!! Har letat efter de i typ 3v och så ligger det i ena sidan av garderoben där jag inte ens tittat. Bra Lina, kanske måste lära mig att titta överallt och inte bara överallt förutom ena sidan på garderoben.
Glad att jag hittade de för då kan jag ha dom idag samt en tshirt. Orkar inte ha leggings. De är iof nerfläckade med oboy haha. Man ska icke dricka oboy i sängen!

Hemmet är i tipptopp skick så det blir bra att lämna den så för en heldag med moder.
Jag gillar när det är rent, sängen är bäddad och ALLT står på sin plats ! :)

Har dock ett problem.
Vilka skor ska man ta idag?
Antingen tar jag gympaskorna som är trasiga eller så tar jag stövlarna som jag inte kommer få ner benet i pga lite för tjocka vader (går att ha de när jag har leggings).... gaaaah, man kan bli tokig!
Kanske drar ut barfota. Mena, vad gjorde de för miljarder år sen?
Satt de inne i sin grotta och undvek att käka pga att de inte hade några skor?
Då måste de ha fått vänta länge isf.

Jaja, frukosten är snart nere i magen och jag skall ta och fixa klart mig.

Ha en bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0