Judit utmanar ;P

1. Jag är pedantisk.
Allt ska stå på sin plats och jag märker oftast när någon är flyttat på. Oordning är inte min starkaste sida just nu. ÅNGEST när det blir för rörigt omkring mig och vill då absolut INTE ha hem folk. Gärna helt sträckta lakan annars kan jag inte sova.

2. Jag klarar inte av när folk inte gör som jag vill. 
Låter sär men det är sant. Jag sätter mig ner och gråter eller så ringer jag mamma och beklagar mig i ett antal minuter. Vill jag ha det på ett visst sätt så .. då ska det vara på det sättet också!

3. Jag är rätt ego.
Sätter mig själv i första hand och därefter mina närmsta. Tänker oftast på mig själv och jag utgår nästan alltid från mig själv när jag talar med andra. Jag är bäst helt enkelt ;)

4. Jag är världens största mammagris.
Utan min mamma skulle min värld rasera. Hon är min bästa vän och även fast hon inte har varken tid eller lust att prata med mig 75ggr per dag så gör hon det ändå. Om jag fick bestämma skulle jag utan tvekan kunna bo granne med M + A, inga problem! Så, mammagris - det är jag!

5. Jag är envis.
Sägs ju att rödhåriga är det och ... jag är ju det så. Får jag inte min vilja igenom börjar jag väl antingen gråta eller försöker snirkla mig till det jag vill ändå. Jag står fast vid det jag tycker även fast jag vet att det är fel osv osv ...

6. Jag anser att jag själv är rätt rolig.
Har lätt för att skratta och gör jag bort mig så - fine, det gör ingenting.
Skratta gör jag väl nästan hela tiden. (kanske inte i mitt gravida tillstånd men, annars).
Sen tycker jag ju att min humor är så jävla bra så, ja, jag är rolig!

7. Jag älskar att pilla sönder blommor.
Ända sen jag varit liten har jag haft en förkärlek för mjuka blommor. Det är helt stört men, jag gosar sönder dom med fingrarna tills typ blomman bara är ett skrutt. Därför har jag inga mjuka blommor hemma utan bara orkideér. Kan knappt låta blomman vara om jag vet att den är gos vänlig. Vet inte varför jag gör det men.

7st sanningar om Lina.

( http://elektron.blogg.se/2009/january/utmaning.html#comment - det går inte att länka så, därför blir det bara en adress)



Kommentarer
Postat av: Judit

Hahaha kul att läsa.. och apropå ditt skratt. Ja, det vet vi! Du är en skrattare och jag minns fortfarande ditt skratt när du gör klumpiga saker, säger roliga meningar och ja.. jag kan repetera det precis i huvudet.



Ganska konstigt egentligen men antar att det är för du just är en skrattare. Man minns dig så :D (och din näsa när du "ser ut som en fisk" vet du vad jag menar? Haha! Det är något du skulle kunna lära mig - om du kan det fortfarande dvs)

2009-01-13 @ 20:15:58
URL: http://elektron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0