Kväller =)

Var på jobbet idag vilket var lugnt som vanligt.
Trött idag dock, ryggen känns en del .. Tur att men ska spendera kvällen hemma.

Åkte till mamma efter jobbet och fikade lite.
Vi tog bilen ner till nynäs för att hämta skötbordet som fick en perfekt plats i badrummet.
Skönt att ha det klart! :)

Mamma tittade på bebis efter och ja, den har vänt sig som jag trodde.
Bebis var kissnödig för blåsan var helt fylld haha.
Sparkade och hade gym pass hela tiden.
Såg ansiktet på bebis, min näsa som sagt.
Älskade bebis.

Min älskling hade städat när jag kom hem.
Damsugit och diskat.
Plockat undan osv.
Blir så glad när han gör ngt sådant spontant.
Me love.

Äta potatismos och korv nu till middag vilket ska bli gott.

Tack för hjälpen mamma <3

Kommentarer
Postat av: mamma

Det var så lite :-)

2009-01-09 @ 20:14:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0