Måndag.

Och så har jag och mamma varit och handlat mat och lite så.
Alltid lika trevligt att träffa mamma.
Fick en bok av mamma också, en om graviditet osv, jätte fin! :)

Ska ta en fika med Sarah och Elin senare. Jag behöver göra något annat än att bara träffa mig själv och Jimmy. Man blir lätt störd.
Wilda följer också med in till stan, gud, hon är verkligen söt alltså. Och så stor hon har blivit. 2månader har gått sjuuuuuukt fort.
Snart är det vår tur! <3

Ja och så till min natt.
Natten som jag inte kommer glömma.
En natt av frustration över att inte kunna sova.
Mina ben var helt konstiga. Pirrade och kändes som om jag hade växtvärk men .. icke!
Mamma trodde att bebis klämmer på ngn nerv och att det är därför jag inte kunde sova.
Jag sov verkligen inte fören kl 05:00.
Har alltså sovit 3,5h inatt när jag egentligen behöver sova minst 9h.
Gaaah, hoppas denna natt blir lugnare.

Jahapp, det är iaf sämst väder.

Bajj bajj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0