Måndag.

Trevlig kväll igår. Vi åkte ju till mamma och Arne och åt middag där det bjöds på soppa.
J åkte till tälje efter och jag stannade kvar. Ville inte åka hem själv.

Stod nere med mamma i vardagsrummet och Arne satt i soffan och tittade på Bingo Lotto.
"Men Arne, har du ingen biljett?!"
De tittar frågandes på mig.
"Har du ingen biljett??"

Tillslut kommer jag ju på mig själv att: inte fan heter det biljett utan LOTT.
Smarta kvinna alltså. 
Efter det kunde jag inte sluta skratta åt mig själv haha.

Låg och tittade på tv i mammas säng innan jag gick och la mig. Mamma kände på magen och bebis rörde sig massvis.
Flyttade rumpan från ena sidan till den andra så att den blev stenhård.
Bebis är härlig, jag vill att dessa sista 11v ska gå .... FORT!
Snabbare än snabbast helt enkelt.

Vaknade med ryggont så, åkte till jobbet, sa hej och åkte hem.
Orkar knappt sitta så, har tagit en alvedon och ska gå och lägga mig nu.
Det strålar ner i benen .. känns bajs.
Plus att jag saknar min Jimmy.
När vi inte är med varandra saknar jag han massvis och allt får mig att tänka på han.
Vill just nu att han bara ska komma hem och krama mig.
Jag behöver han.

Btw: Ska försöka vänja av Vincent att sova i sängen .. suck ..
Det som är så himla mysigt !!
J anser att jag skämmer bort hunden men vadå, han är min lilla vovve.
Vill iof inte att han ska bli avundsjuk på bebis sen så, han får nog hålla sig till sitt täcke på golvet.
Ska köpa en mysig korggrej till han sedan så att han vill ligga på golvet.
Jag förstår att han inte vill det nu.
Vad är mysigare än att lägga huvudet på en mjuk kudde och få örat fnusat av mig?
Svar: ingenting.

Nu blir det till att vrida tv´n och lägga sig i sängen.

Ha en bra dag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0