Men god morgon.

Hunden rastad och kaffet kokat, nu ska jag duka fram frukosten.
Idag blir det en sån där hemma dag, en dag som alla andra med andra ord ;) ..
Tänkte pyssla lite i skåpen i köket.
J var smartare än mig med att ställa in kaffet och liknande ovanför kaffebryggaren så, nu blir det till att omstrukturera det mesta.
Men jag gillar ju att fixa så . gör mig inget!
Behöver iaf inte städa denna helg eftersom min älsk redan gjort det.
Doppa orkidéerna möjligtvis men, inget mer :)


Tvätta håret står också på min lista idag.
Kom inte längre igår än till att bara blöta det.
Jag orkade helt enkelt inte.

Jo igår kväll hade vi en mysmys kväll typ för första gången i lägenheten.
Vi två, film och popcorn.
Ingen läsk dock för det hade vi redan druckit på dagen.
Men inte klagar vi över det.
Jag har ju gått upp nåsåfan i vikt alltså ... inte för att det syns men .. det syns på vågen!
Blir till att powerwalka när bebis är född. Ett antal kg som SKA bort!

Ha en bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0