mjao.

Jag är trött, trött och åter trött.
Ska vrida tv´n, sätta på en film och äta kaka samt dricka mjölk.
Trodde jag skulle bli helt besatt av de där kakorna nu när jag har möjlighet att äta upp alla men icke. Jag har ätit en!

Jo ... härom dagen upptäckte jag en sak på sidan av min älskade kropp.
Några vita bristningar. Helt jätte ljusa. Ingen annan skulle se dom om jag inte stod i ett spec ljus.
Hoppas att de inte blir många fler.

Imorgon tänkte jag och Sara åka till SöS för att gå på rundtur på förlossningen där osv.
Jag har ju bestämt mig för att jag vill föda där och ingen annan stans. Får jag inte det kommer jag börja gråta.
Typiskt mig! 

Nuuuuu Mamma Muuuuu.
God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0