Mycket trevlig kväll!!

Efter mycket om och men kom vi iväg till mamma.
Var bara tvungen att få ett riktigt gravidutbrott innan, det var fan inte roligt!

Hos mamma så satte vi oss i soffan och käkade direkt upp alla jordnötsringar samt skum tomtar och sedan var det middag.
Vi åt kall avokado soppa med räkor till förrätt. Oxfile och pot.gratäng till varmrätt och sedan pannacotta till efterrätt.
Efter den härliga middagen serverades det hummer. Är inte ett stort fan av det men jag smakade iaf! :)
Tack mamma och Arnis för den trevliga middagen!

Efter middagen blev det kaffe. Till det åt vi choklad ( som var formade som tomtar och granar) och spelade Jenga.


Lovar, så jävla maxat spel! Vet man inte vad man ska göra så, spela det, vi hade så kul! :)
Jag som självklart är stabilast hade inte ner tornet en enda gång medan Jimmy, mamma och Arne hade ner det 2-3 ggr var. Vi spelade alltså ett antal ggr :)
Jag skyllde min stabilitet på att "jag har jobbat på restaurang" haha.



Efter all god mat och mycket trevligt sällskap tog vi Vincent och begav oss mot staden.
På tbanan möter vi ca 15st relativt påverkade somalier. De ansåg att V var läskig och killarna som i vanliga fall skulle spelat över satt i varandras knän och "ta bort den, ta bort den" haha. De fotade även hunden och oss.
Faaaaan vad fulla människor låter. Det är verkligen jobbigt!

Slussen var vårt mål, fyverkerierna där, Jimmy ville verkligen se de och kan erkänna nu att han hade rätt.
På väg mot slussen (gående från medis) var jag verkligen tvungen att kissa. Höll på att kissa på mig !!
Kisseriet gjorde att vi var tvugna att halv springa sista 500m till platsen där vi skulle stå, så vi inte missade allt liksom.
Haha är man gravid behöver man verkligen INTE visa leg. på krogen, de visade in mig fort som attan.
Tur för dom :P ..

Jag hade filmat jätte fint fyverkeri osv men filmen sparades inte, jag vet inte vad jag gjorde.
Fick några bilder iaf.

     
Det var mysigt att göra något vi 2 (4 med bebis och V), våran egna familj.

Vägen hem gick lite segare än på dit vägen. Alla var fulla och jag vet inte riktigt hur polisen hade planerat inne i Slussen. Det fick mig att börja gråta iaf för att jag inte ville bli klämd i en folk massa.
Vi tog en promenix till Gamla stan. Där var en kille utklädd till kossa haha, riktigt roligt.
Tbanan var smockad och folk skulle förstöra för oss andra som skulle åka.
Vi blev stående i Centralen kanske 15min.
Medans vi stod stilla där hann jag observera en del haha.
En kille som trodde han var as cool där han stod och rökte cigg - han gjorde munbloss!
2 überblonda tjejjer började bråka med varandra och den ena stod och flaxade med huvudet åt sidorna.
Sen en massa killar som bara ville bråka.
TÖNTAR!

Åkte till Abrahamsberg iaf och sa hej till Stene och Jenny.
Älsk stannade ett tag medan jag tog taxi hem och här är jag nu.
Nykter framför datorn.

Denna kväll blev mycket bättre än vad jag hade förväntat mig alltså, mycket berodde väl på att jag inte begav mig till värsta festen utan att vi tog det lugnt.

Sen måste jag faktiskt erkänna att jag är stolt över min man.
Man kan inte begära att han skulle hålla sig nykter på nyår men det gjorde han.
Och jag har sån ångest för hur jag beter mig mot han just nu. Inte jämt men när jag väl blir sur.
Jag skyller faktiskt på hormonerna för, det jag säger till han, det menar jag verkligen inte och jag kommer på det när jag lugnat ner mig.
Älskar min Jimmy även fast jag är "bengaloo" ibland.
Han vet det.
Ibland tror jag att han inte vet det eftersom att jag är som jag är men .. ur detta kommer något gott.
Våran familj <3..

Nu ska jag ta och dricka ett glas vatten och ta en alvedon. Har fått jätte ont i huvudet av att vara uppe så här länge. Jag är van att sova för 6h sen. Bebis verkar ha lite ro i sin lilla kropp iaf, bara små sparkar hit och dit men ingen fest som vanligt.



Tack för idag min kära familj, jag älskar er mest för att ni står ut med mig just nu!





Kommentarer
Postat av: Homy

Älskar dig.

2009-01-03 @ 12:02:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0