Okej då.

Hannahs kör vann körslaget ... rätt bra gjort måste jag säga!
Fast det finns en i kören jag stör mig på som bara den men vadå .. sluta lägga ner energi på onödiga saker? :P

Vi har en liten kille / tjej som verkar vilja slå sig ut just nu. Det bonkar hej vilt och det spelar ingen roll vad jag gör.
Annars brukar det vara så att det är mest kalas på tbanan men idag har det inte spelat någon roll.
Sträcker gärna på sina muskulösa ben (vad vi sett så såg de rätt tränade ut haha) uppemot mina andningsorgan så jag får sträcka på mig för att få ordentligt med luft.
Men det är kärlek.
Undrar ändå varför man känner sig som en elefant .. jag har inte blivit mycket större på bredden men inom loppet av 1månad så har jag börjat känna mig fruktansvärt tung. Känns knappt som om vissa stolar orkar min tillfälliga vikt.
Frågan är väl egentligen om folk ser hur tung jag är eller är det bara min egna känsla?
Ser jag ut som en tung barbapappa eller ser jag bara ut som en gravid kvinna ...
Det är mycket man kan fråga sig just nu.
En sak vet jag iaf. Jag verkligen längtar. 61dagar kvar nu +- 14 dårå men, det är fasen tight i magen nu.

Imorgon är det söndag och .. det händer faktiskt ingenting. Lägenheten är fortfarande helt ren så jag behöver inte städa. Boka tvätttid däremot!! Har typ inga rena kläder.

Nu ska jag titta på filmen på 4an. Verkar ok.

Good night.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0