Sådär =)

Nu har vi varit och handlat tyg till skötbordet.
Blått på kanterna och ljusblått med kalle anka (mfl. som barn) uppepå, jätte fint kommer det bli.
Blir till att sätta sig ner och sy nu då, lite avkopplande! :)

Köpte även myggnät till vagnen samt tittade på skötväska osv. Det är ngt vi behöver införskaffa.

Skor, skor och skor handlade jag också, 3par blev det.
Tur att jag gillar skopunkten, det blir inte hur dyrt som hellst då.
Ett par gympaskor, ett par lite tunnare skor till våren samt ett par lite tjockare skor att ha nu.
Känns bra. Jag gillar skor!

Var även och hämtade babyboxen ifrån Babyproffsen idag. Blöjhink, blöjor och annat smått och gott.
Men allvarligt. Mammor med vagn .. ska inte säga alla men just de som var inne på Babyproffsen samtidigt som jag.
Jag ställer mig i kö efter hon som står i kassan. Precis innan hon är klar kommer en annan och smiter in före, ok tänkte jag för jag orkar inte brusa upp. När hon är klar kommer en annan jävel från ett helt annat håll och bara kastar upp det hon ska handla på disken så att jag inte ens hinner fram fast det var min tur.
Är hon helt jävla blind eller? blev så sur, räcker det inte med att man står och suckar, fattar hon inte att man inte ska tränga sig?
KÖ SYSTEM I SVERIGE.

Nu är vi iaf hemma och ska äta gulaschsoppa, gott.
Ul sen, jag hoppas att bebis ligger så att vi får se ansiktet!
(Hittade über söta klänningar som jag hade när jag var liten, hoppas det blir en flicka haha)


Skriver sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0