Ytterliggare en dag med dåligt väder.

Det är så fruktansvärt tråkigt, inte kan man väl traska runt ute i dåligt väder, hur segt som hellst.
Tog iof en promenix med V för ett tag sen. Klart att det är skönt med luft men det är ju ett plus om vädret är finare.

Fick en toppen nyhet av min Sarah igår.
HON SKA FLYTTA TILL BLACKEBERG!!!! (om inget händer dvs)
Fasen vad glad jag är. Då kan vi knata till varandra, gå och bada tillsammans i sommar, promenixa med bebis och allting. Var länge sen vi bodde så här nära varandra.
Visst, när vi var små. 3 hus ifrån och sedan hon i Tyresö och jag i Skarpan men nu .. 13min med buss/tbana. Det ska bli urhärligt!!
iof, våra män kanske inte uppskattar det lika mycket men haha, de får helt enkelt acceptera :)

Idag ... idag har jag typ ingenting planerat. Rätt skönt faktiskt.
Imorgon ska jag till bm och mäta mage osv. Min älskade mage.

Jo föresten, jag sov ELVA timmar i natt. Hur skönt som hellst. Behövde verkligen det alltså.
Jag är en sådan som behöver sömn annars fungerar jag inte. Eller snarare mina ögonlock. De hänger och slänger som ett par gamla gardiner och, hur snyggt är egentligen det?

Nu ska jag äta frukost och sätta på en Beck film.
Jag älskar Beck.
Kan titta på alla filmerna om och om igen. Tur att M & A har alla då så att jag kan låna.
Gunvald - mena, hur skön är inte han?!

Jo tbw.
Boken jag läser heter "Föda barn - timmarna du aldrig glömmer"
Av: Katerina Janouch
Rekomenderar lätt den boken för andra som också är med barn eller som bara vill läsa. Har skrattat en HEL DEL när jag läst den :)


Ha en trevlig dag.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Oh Liiiina,You breaking my heart!sjunger

Vi ringde dig förrut,jag o stora I men du svara inte.WE MISS UUUUUUUUU!!!!

2009-01-20 @ 19:55:47
Postat av: farmor

hej mors

2009-01-21 @ 14:22:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0