ÄnglaRosetten.

Den har jag beställt nu fast jag beställde den som pin för jag vet att risken är stor att jag tappar den annars.
Känns bra att ha beställt den faktiskt, man gör ngt gott för oss alla som varit med om något ont.

Suck. Jag gick ju upp halv elva men sen somnade jag om i soffan?!?
Vaknade kl 14:00. Inte likt mig alltså.
Ska ta och torka ur kylskåpet nu, det behövs.
Än så länge är det berömda hålet rent iaf men hyllan längst ner är det icke.
Har ni inte tänkt på alla matbakterier och sådant som samlas där?
Det är ju guld värt att titta på Rent hus, man tänker ju efter en hel del.

Hej hopp, regnet öser ner så, tror jag går till hjärtat i morgon.

Kommentarer
Postat av: Micaela

oh det där äckliga hålet som täpps till med slem,fy va äckligt det är.Man får lixom ta topsoch grävaur..kräääks

2009-06-13 @ 15:44:21
URL: http://micalela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0