Fredag och Midsommar.

Jag vaknade kl 9??
Har tittat på klockan ända från halv 7 imorse, somnat om, tittat på klockan och så blev den 9. Lika bra att kliva upp.
Ätit frukost och nu sitter jag här.
Måste ta och plocka undan lite här hemma samt diska.
Är ju bara jag som diskar här hemma(?) så det blir rätt mycket disk fort.
Iof det är väl jag som gör typ allt här hemma haha förutom att laga maten.
Tror att det är lika bra att jag städar för blir det inte så som jag vill ha det så måste jag ju göra om det och, det vet jag inte om vi har tid med så, jag städar!
Kan ju vara kul med hjälp någongång men med tanke på att jag bara klagar på hur det görs så får jag typ ingen hjälp.
Fast det är så när jag lagar mat? Jimmy klagar rätt ofta på att jag inte kryddar.
Då kanske jag skall strunta i det då? 
Haha nae alltså, det finns nog värre saker att spendera tankarna på.
Disken blir ju ändå diskad, lägenheten blir ju ändå städad och maten blir lagad.

Det verkar bli fint väder idag, skönt, kanske vi kan ha balkong dörren öppen iaf.
Gillar att ha det för det kommer in varmare luft då än när man har dörren stängd.
Sarah och J ska ju komma hit och de måste ju kliva ut på den pimpade ballen (sorry mamma haha).
Måste ge mina orkideér vatten idag också, glöm inte det mig själv!

Okej, nu blir det nog lite tv och sen börja diska....
J lär ju sova en bra bit in på dagen.
Ha en bra dag alla! 

Kommentarer
Postat av: Emma-Mamma till Melvin

Hej hopp!



Jaaa ett stort plus får vi snart! Jag håller verkligen tummarna stenhårt för oss :-) det sägs ju att de flesta bebisar blir till runt midsommar ;-) det finns minst ett "midsommar" barn i varje familj.

Så jag hoppas hoppas hoppas!



Önskar er en fin dag trots allt :-)

2009-06-19 @ 10:40:34
URL: http://mammautanbarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0