God kväll.

Så har vi precis tagit en promenad till Emilia och tänt hennes ljus samt plockade bort lite vissna blommor.
Gick även och tittade på min mosters mans faster Ester.
Hon såg också ut att ge näring till jorden då blommorna växte fint.
Jag vet att Emilia har det bra där på den finaste platsen på kyrkogården fast, jag hade hellre velat att hon var här hemma i min famn.

Var i centrum idag med Sara, Liam och Sebbe.
Köpte t-shirtar till Jimmy och 2 leggings till mig samt ett linne.
Gick även in på Name It och köpte dreggelhaklappar till Liam.
Sara tyckte att han och Emilia skulle ha en likadan så jag köpte faktiskt en rosa till Emilia.
En att spara.
Sen tog vi en fika, jag åt en stor negerboll och den var verkligen hur god som hellst.


Här är även jordgubbarna jag doppade i choklad. 
Så gott!


Jo, jag hämtade även ut Ängla Rosetten idag.
Köper man den så skänker man pengar till forskning osv.
Köp den!

Mätt och belåten, snart tvätta håret och sen titta på tv., kanske lite BM?
Imorgon är det Twins som gäller haha.
Hej.

Kommentarer
Postat av: M

MUMS!twins 4 lajf u know!

2009-06-21 @ 22:12:37
Postat av: Lina - Mamma till änglabarnet Emilia

Farmor ska de stå, ej faster.

2009-06-21 @ 22:19:56
Postat av: Elin

Hehe ok undrade just vad de var för påhitt =P



=) Nu är vi hemma själva hela dagarna i 9 veckor framöver då A fått jobb, måste få komma över och hälsa på ngn dag=)

Har du nån semester i sommar förresten, eftersom du ju jobbar dagtid kom jag på..?

2009-06-21 @ 22:50:52
URL: http://dendarelin.blogg.se/
Postat av: Elin

btw älskar jag de där linnet om de e det från gina... synd bara att jag ser ut som en stor fet kloss i det. Tänkte köpa ljusrosa och ljusblått, men det var ju bara att glömma... suck.

Skyller på att gymmet är stängt nu i 2 veckor.

2009-06-21 @ 22:52:28
URL: http://dendarelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0