"He had diaree and alot of snoar"

Så, nu är jag hemma.
Varit en bra men tung dag på jobbet. Skallen har gått på högvarv och jag är verkligen slut.
Målade med 3 av barnen i morse. 3st 1,5 åringar som inte riktigt förstod det där med vattenfärg. De målade i princip med vatten och vatten. 
Men roligt var det.
Var några barns sista dag också, tråkigt att de slutar!

När jag gick hem från tbanan kände jag en god doft i luften.
Det doftade träden som står vid Emilias grav.
Gud vad jag vill ha henne här.
Mest av allt.
Mest!

Nu ska jag nog äta middag om min man lagar det dvs.
Börjar 10:00 imorgon så det ska bli skönt att sova lite längre.

Later.

Kommentarer
Postat av: Elin

=) ja de blir superglada. Men de får typ bara svamp när man typ sätter i en ny växt från annat vatten (tex från djuraffären) för då äre ju andra bakterier liksom.

De e bra me oss, allt rullar på, Wilda tar sig verkligen frammåt nu =)

2009-06-10 @ 01:15:05
URL: http://dendarelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0