Hej jag är trött och suger på engelska.

Haha kan vara bra att typ börja snacka lite engelska igen så att man kommer ihåg osv. Efter att man gått ut skolan så använder man ju det inte allt för ofta vilket betyder att jag - suger på det!
"She´s baking .. BRÖÖÖÖD" sa jag till en pappa idag på jobbet.
Bra lina, bra.

Alla päron på jobbet är typ gravida.
Känns som om typ någon där uppe jävlas med en för att man skall bli ännu mera påmind än vad man redan kan bli.
Jag vill ju också.
Kan inte bara alla sluta vara gravida så jag får en chans att "komma tillbaka"?
Nej, livet kretsar inte bara runt mig men, jag önskar det gjorde det.

Imorgon slutar man 16:30 och som vanligt så är det jag och M de sena dagarna.
Trevligt! :)

När jag var på väg hem så stannade ju självklart tbanan och vi alla skulle av.
Var rätt många som skulle av samtidigt så.
Dörrarna öppnas och en brud TRÄNGER sig in före alla oss som skulle av.
Behöver jag påminna om vad som hände förra gången ngn gjorde så?
Jag pressade in personen i fråga i en utav stängerna i tbanan.
AKTA!

Me so tired - funderar på att bada nu.
Sen Halv 8 hos mig, Äntligen hemma och Dr House :)

Hej.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Se så - ta fram dina engelska! Du kunde ju översätta sångerna till BSB när du var på Globen 8 år gammal :-)

2009-06-02 @ 19:18:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0