Hej jätte varma dag.

Inte blev det kallt som tv vädret trodde?
Inte kallt, kallt men kallare.
Icke. Vi var ute hela dagen på jobbet och svettades som bara den.
Alla barnen blev insmorda med solkräm och inte direkt påklädda.
Härligt!

Hade lika kul som vanligt på jobbet med M.
Gick till sevvan.
"Man ser inte min tatuering för jag har svarta strumpor" lalalla.
Sjuk!

På g hem kände jag att jag verkligen ville gå till Emilia men, det gjorde jag inte.
Jag tittade åt hennes håll ist när jag närmade mig och hon vet att hon är med mig hela tiden.
Jag älskar dig.

Trött och svettig, måste dricka kaffe nu. Inte gjort det på hela dagen.

Hej!

Kommentarer
Postat av: Micaela

Linelull,aldrig sett dig dricka kaffe på jobbet...lite skummt att Ne.... på sevvan ville se ditt leg,inet så att vi går dit tre dar i veckan och beter oss som fnitterfjantar.

2009-06-01 @ 18:18:36
URL: http://micalela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0