Hemma pga ..

Vad ska man kalla det?
Psykist ihälsa?
Nee jag är ju inte direkt sjuk men det är ju psyket det är fel på så .. jag vet inte.
Ska till psykologen idag faktiskt, känns som att det verkligen behövs eftersom att jag är rätt nere.
Ska bli skönt att prata av sig lite även fast jag inte har ngt spec att prata om.
Jo visst har jag väl det egentligen men ..
Efter besöket så ska jag ju gå till Emilias grav och titta på gravstenen.
Lillfisan har fått sin fina sten nu och hennes plats är verkligen klar.
Jag hoppas bara att det ser lika fint ut som jag föreställt mig.

Drömde inatt också att jag var gravid igen. Jag vill ju verkligen vara det, det är ju vårt mål.
Snälla, låt mig vara gravid!!
Ingenting kan ersätta Emilia men ett syskon kan få mig att få utlopp för alla känslor som jag har varit tvungen att stänga in igen.
Alla modersskänslor osv som behöver komma ut, fick ju inte det.

Måste äta frukost nu, har en konstig känsla i kroppen.
Ha en bra dag.

Kommentarer
Postat av: Micaela

jag drömmde fan med att du va gravid!så i drömmen,det kändes som jag var lite halvvaken typ mummlade jag "det är en profetia"eller nått.skummt som fan var det ialf.

2009-06-11 @ 11:16:50
URL: http://micalela.blogg.se/
Postat av: Emma-Mamma till Melvin

Hej!

Ja det var ju inte direkt spännande att gå till MVC.. är skönt nu att det är över. Jag kunde ju inte låta bli att sitta där och tänka på att jag ska vara gravid nästa gång jag kommer dit. Samtidigt så tänkte jag på Melvin. Saknaden är enorm!



Skönt att stenen har kommit på plats nu! Vi ska åka och kolla i nästa vecka.



Hoppas att det går bra hos psykologen idag!



2009-06-11 @ 11:20:39
URL: http://mammautanbarn.blogg.se/
Postat av: Emma-Mamma till Melvin

Ja allt såg bra ut och inte så farligt som jag trodde.. Men jag gillar verkligen inte gynundersökningar.. Värsta som finns.

2009-06-11 @ 13:07:01
URL: http://mammautanbarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0