Långt inlägg.

Gårdagen.
Den 27/6 alltså igår, var den dagen Emilia blev till för exakt ett år sen.

Vi skulle ju på bowling på em så innan hann jag städa till fiskarna och lite sånt.
Satte oss på bussen och gick hem till J´s moster.
Åkte med Peter och Mattias till bowlinghallen men .. den var stängt! :(


Gick bort och köpte glass ist och satte oss i Edsbergsparken? (i sollentuna).
Faktiskt, ett smultronställe i skiten.
Härligt väder var det ju så, var trevligt.


Ja sen satte vi oss på Paddys haha.
Vi hade faktiskt kul för det var kareoke och sånt.
Peter sjöng.

   


Jo det absolut roligaste som hände var innan vi ens kom iväg hemmifrån.
Jimmy bestämde sig för att han skulle raka skallen pga värmen.
Han började med sidorna och uppe på huvudet och tillslut, bara 20min innan vi skulle gå dör batterierna.
Jag kan ju inte påstå att det var så himla tråkigt men jag försökte hålla mig för verkligen AS GARV.
Det såg ju så himla kul ut.
Han kutade ner till frisören och rakade allt jämt. Jag hade önskat att han gick ut så haha.


Jahapp. Ska snart duscha osv för jag ska till IKEA med mamma.
Eller jag och min extremt jätte otrevliga pojkvän och Sarah.
Ska handla en hel del faktiskt =)

30grader i skuggan.



Kommentarer
Postat av: Micaspringa

såg ju mysigt ut i ghettot!ring sen!

2009-06-28 @ 15:25:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0