Måndagen är snart slut.

Sådär .. nu har man ätit Lasagne och druckit kaffe på balkongen.
Nu kan man ju bara sitta där ute och njuta av kvällssolen och inte behöva bry sig om att någon ser en.

Dagen på jobbet har varit himla bra faktiskt.
Kom dit och var ute en stund.
Vi tog alla barnen och gick till plaskdammen lite längre bort. Där stannade vi i ca 2timmar och badade och åt lunch.
Man blir himla seg av att vara ute med badande barn alltså, så mycket att hålla koll på.
Gick tillbaka till förskolan och la barnen. Åt en väldigt god lunch också tack vare M.
Kycklingsallad!
Efter lunchen gick vi ut på gården som är stekhet efter lunch. Det blåser knappt där så, det blir extremt varmt.
Tog fram vattenbaljan till barnen så att de kunde leka i värmen.
Gick in en stund innan jag skulle gå hem och städade lite.

Kom hem vid halv 6, åt middag och gjorde iordning i köket.
Ser ok ut just nu men jag m å s t e städa helgen som kommer.

Ska ta en duch nu tänke jag och sen sätta mig på balkongen för att torka, det är ju fortfarande varmt ute.
Hej.

Emilia <3

Kommentarer
Postat av: Micaspringa

Du glömde nämna att du ska spela Mafia Wars i femhundra år innan du duschar!

2009-06-29 @ 20:55:17
Postat av: Maley

Jaaa, jag förstår de :) Det är ju supernice väder såhär på kvällen. Vi tog oss ett dopp för en stund sen, 25 grader i vattnet.

2009-06-29 @ 21:00:13
URL: http://misstrash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0