Micaela tog hem sin blomma.

(om hon inte glömde den igen för 5678gången!)

Idag har jag sett hur mycket vatten en blöja kan "ta emot" innan de börjar läcka haha.
Barnen på jobbet hade vatten lek i flera timmar, så himla roligt! :)


Idag har varit en bra dag förutom att jag är sjukt trött o kroppen och i huvudet.
3års trottsen börjar smyga sig på också, kan vara därför man är lite slut efter jobbet.
Var inne och lekte idag pga ösregn och jag fixade med lite kort osv.
Tog rast med M och vi gick ut en sväng och sen åt vi lite kiwi. Gula kiwis faktiskt.
Tittade på kort när jag har sjal(?) på mig, så jäkla ful om jag ska vara ärlig haha. Sjalen framhäver kinderna vilket inte är ok.
Har en muslim på jobbet nämligen så jag tänkte passa på att se om jag skulle passa som konverterad musse men, ICKE, det är det inte tal om haha.

På tbanan hem var det ett gäng tjejjer som jag hade lust att kasta av.
De var väl som mig för ca 7år sen.
Ni vet när man körde "Gul bil", sätta fingret mot rutan på tbanan när de kom ett annat tåg, upp med fötterna när man åker över skanstulls bron och skrika: "Här jobbar carros pappa" osv osv?
De körde typ samma sak fast de slängde sig emot rutan.
Det lät ju betydligt mycket mera än att typ lyfta upp fötterna.
Sen skulle de låssas bråka och föra en massa liv.
De trodde att de var hur coola som hellst med sina solglasögon.
Suck.
Ne, tacka för att man har vuxit.

Sen var det en annan tjej som satt och fotade sig själv samt mimade till musiken i öronen. 
Hon breve mig satt och virkade och så såg jag en gubbe som satt och sov och dregglade.
Gud vad det finns olika sorters människor. Man får mycket roligt att titta på!

Imorgon slutar jag 15:00 så jag ska ta och träffa diakonen.
Ska bli "trevligt" eller vad man nu säger. Vi skall gå igenom hur begravningen var osv.
Hon är så himla snäll den människan.
Henne skulle jag lätt rekomendera i såna här situationer.
Konstigt att man säger så men, hon är verkligen bäst!


J är med sin pappa och köper virke till balkongen.
Vi skall ju lägga trall tänkte vi.
Blir bättre om vi gör det själva än att köpa plattor som vi måste kapa och hålla på med.

Jaja, nu ska jag ta upp ngt vi ska äta till middag och sen tänkte jag bada?
Eller vila.
Eller titta på tv.
Eller dricka kaffe.

En sak vet jag iaf - Jag älskar min Emilia.


Kommentarer
Postat av: M

Jag tog hem den!!!Cred till mej!

2009-06-03 @ 19:51:26
Postat av: M

müsli-Lina, haha :P

2009-06-03 @ 20:18:35
URL: http://micalela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0