Nu har jag gjort min plikt!

Så, jag var faktiskt och röstade nu, duktiga jag!

Idag var vi och fikade hos mamma eftersom att vi skulle fira Johan.
Det var trevligt och vi åt gott fika med jordgubbs/ rabarberpaj samt kakor.
Jag sov faktiskt till 10:30, helt sjukt länge för att vara mig så, jag är rätt utvilad.

Efter kalaset så åkte vi till Emilia och satte en ros.
Min största bror följde med och det var kul tycker jag. Känns skönt att ha visat hur vi bor osv.
Graven var lika fin som vanlig.
Blommorna var jätte fina och inte alls vissna.
Älskade Emilia.

När vi hade varit på graven så åkte vi hem hit och så visade jag min broder Emilias fotoalbum.
Skönt att visa vårat barn.

Aja, jag ska snart duscha och sen lägga mig. Ska ju jobba i morgon, börjar 08:00.
Är även nyfiken på hur det går i valet så jag ska väll titta på vakan eller vad man kallar det.

Ha en trevlig fortsatt kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0