Rätt skön dag idag.

Sverige har precis gjort 3-3 målet mot England!

Denna dagen har varit bra.
Var hos psykologen först, vilket var lika trevligt som vanligt och sedan träffade jag faktiskt min MicaSpringa.
Vi gick till EastStreet och kollade hur mycket min nya tatuering kommer kosta, sen gick vi till medis där jag köpte nya skor.


Så bekväma och man slipper all odör som kommer när man använder gympaskor.

Vi köpte en varsin mjukglass och satte och på trappan.
Tittade på folk och njöt av solen.
Tack springan för den trevliga eftermiddagen!


Fick även med paket hem ifrån barnen på jobbet.
Chokladask, flaska med Asti, ros, badbomb samt blandning till bruschetta.
Ska ta mig ett glas Asti på balkongen sen i solnedgången.

Nu är jag rätt trött efter en varm dag med mycket nya intryck.
Inte varit bland folk på väldigt länge.

Tjing tjing.

  




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0