Så var man hemma igen.

Dagen har varit skön faktiskt. Härligt med sol!
Det gick ju lika bra på jobbet som alla andra dagar fast jag kände att allt låg och pyrde under ytan.
Var inne och städade undan allt vilket var skönt, ibland behöver man lite ensamtid.

Vi var ute som vanligt och plötsligt ser vi en gubbe på dagis gården.
Jag ringde polisen för att be de komma och ta bort han men precis då så kom en pappa som sa åt han att "där kan han ju inte ligga". Så var det problemet löst.
Så himla rädda dock. En okänd gubbe/ man på vår gård där det är små barn.

Efter jobbet åkte jag till stan med Sarah. Hon skulle hämta ut sina glasögon.
Det var ju skönt att hon fick med mig annars hade jag bara åkt hem och varit ledsen.
Efter besöket inne i stan så åkte vi till Emilia.
Blommorna blommade som aldrig förr och solen lyte fint över henne.
Passade på att vattna en hel del också då det är öken ute just nu. Hoppas blommorna ej torkar!

Träffade en gamal klasskamrat på tbanan idag också, kul att se dig, var inte igår!
Min vän Emilia ringde mig idag också. Som jag tänker på henne alltså. Det var roligt att du ringde!

Just precis nyss så flög getingdrottningen ut.
MINST TVÅ CENTIMETER STOR. HJÄÄÄÄÄLP!
Och jag som skiter på mig av en mygga liksom.
Lät den där stora saken flyga runt här inne medan jag tog betäckning bakom toa dörren.
Uäääh!

Ne, nu kaffe och snart sova. Ska ju faktiskt öppna imorgon på jobbet!

Kommentarer
Postat av: Emma-Mamma till Melvin

det suger att testa för tidigt..! har nog testat fyra gånger nu.. Uu getingar.. hate them!

Nä nu ska jag sova :-)



Natti!

2009-06-24 @ 22:08:37
URL: http://mammautanbarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0