Starbar is the shit.

Haha var där i kväll med Jimmy och hans kompar C och K.
Var trevligt faktiskt.
Jag gick in med inställningen om att jag skulle vara sur och må dåligt men vi hade riktigt kul.
Jag åkte faktiskt hem vid 23:15 för jag kände att jag ville hem, J är kvar i stan.
Hoppas att han kommer hem snart!
Jag åkte med för jag ville inte vara det tråkiga flickvännen och, jag gjorde nog rätt val.
Tack älskling för att du fick med mig ut.

Gravstenen är ju klar nu.
Känns så himla skönt.
Fast jag vill ha Emilia här.
Jag älskar henne.
Den sämsta komentaren jag har fått hitills är "Släpp det".
Det var J´s kompis som sa det idag.
Tårarna var nära men, hade jag börjat gråta skulle jag inte kunnat sluta.
Jag kommer ALDRIG KUNNA "SLÄPPA DET".
Den komentaren är typiskt  från en som inte vet vad vi går igenom.

Aja, nu ska jag plocka undan lite hemma och gå och lägga mig.


God natt!

Kommentarer
Postat av: Elin

öööööööh, även om man inte kan fatta hur det känns eller nått sånt så fattar man väl att man aldig bara kan ''släppa det''. Vad är det man ska släppa?

Sitt barn? de där va fan de värsta jag hört.

--

Jag och W vill gärna komma och hälsa på lilla E, hon verkar ha det så fint!



VAd är starbar? eller a, fattar att de e nå plejs, men har aldrig hört. har ju typ bara varit på 4 ställen i hela mitt långa ''uteliv'' =P HAHAHA

Hoppas du hade kul trots de där puckot.

2009-06-06 @ 00:49:21
URL: http://dendarelin.blogg.se/
Postat av: Nikolina

Gud vilken fin gravsten! Visste inte att det kunde göras så fina :) Den passar perfekt till fina Emilia.



Blev riktigt arg när jag såg att han skrev SLÄPP DET. Hur dum får man vara? Det är inget du ska släppa. Du ska aldrig släppa något! Du kommer alltid att sakna Emilia och hon

kommer alltid att finnas i ditt hjärta. Det tar bara ett tag för dig att vänja dig vid tanken av att hon inte finns hos er och att det är så det kommer förbli.

Om du förstår vad jag menar :/

Om jag hade varit du skulle han nog ha fått en rak höger. Fyf**n..fattar inte hur man kan säga så eller ens tänka så!

Tråkigt med folk som inte ens på något sätt kan sätta sig in i en annans situation. Usch.

Iallafall, du ska aldrig släppa något! Det är ju inte precis en gammal dålig kille du ska släppa taget om och försöka glömma.

Det är ju eran fina Emilia som alltid kommer att finnas i era hjärtan!



Synd att du behöver höra sånna dumma kommentarer.

Kram <3

2009-06-06 @ 01:16:08
URL: http://nikolinaamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0