Storhandlat med STORT s.

God kväll kära vänner.
Idag har jag städat lägenheten, dock inte sovrummet för J låg och sov men resten.
Efter det så klädde jag på mig stövlarna och tog ett paraflax samt Emilias blommor och gav mig av till henne.
Mitt i spöregnet.
Kom till graven och såg att hennes ljus lös, det som jag tände i torsdags. 
Det har alltså lyst i 3dagar. Det var första gången det lyst så länge i den nya vita lyktan jag satt dit.
Älskade barn.
Plockade bort lite gamla blommor och satte sen dit blommorna från Sara och Liam.
Jag hälsade även till Emilia från dem.
Mamma kom och mötte mig vid graven också. Där stod vi båda två Emilias mamma och mormor i spöregnet.
Vem bryr sig om vädret egentligen? Det är ju Emilia som räknas.

Efter vi var hos Emilia så åkte vi och handlade.
Jag som älskar att handla på Willys faktiskt!
Handlade sjukt mycket mat och en del annat, så många kassar det blev alltså. Bilen fylldes!
Åkte även till Plantagen efteråt och köpte en rosa "Calla". Det var såna blommor vi hade på Emilias kistarrangemang.
Nu har jag en lika dan fast i kruka, så himla fin är den.
Rekomenderas att köpa för det är otroligt fin, 129kr /kruka.
Finns i rosa, vitt, lila, svart och alla möjliga färger men jag valde rosa.
Emilias färg.
Satte även ut lite mer blommor på balkongen. Köpte 2 rosor (små buskar i kruka?), en i rött och en i gult och sen köpte jag även murgröna. Vår balkong är hel mysig, nu är det bara solen som fattas.

Till middag åt jag och min man Lövbiff, Pommes Frites och Bea. Så himla gott.
Ska hoppa in i duschen nu så man är fräsch till i morgon.
Kommer att jobba 8-18.30 så, en upp piggande dusch kan behövas redan idag.

Jahapp, nu sova, kanske lite BM?
God natt.
Kärlek.


Kommentarer
Postat av: M

sjukt snyggt med kallor, en svart kanske skulle passa i mitt fönster=) "I wear black,until I can find something darker"..min irretation över ----- har inte gått över.blir galet sur.

2009-06-14 @ 21:53:29
URL: http://micalela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0