Vad höll han på med?

Nu har jag tittat på 2 avsnitt av Sopranos.
Hur bra är egentligen inte det serien?
Jag ger den lätt högsta betyg!

Diskat undan all disk också samt plockat fram rabarberna som jag skall ha till pajen ikväll.
Blir rabarberpaj och vaniljvisp - yummie!

Gick ner till turken och köpte smör och när jag kommer ut står ett barn och håller i en fågel.
Visst att man håller i en fågel men man behöver väl inte hålla den i båda vingarna?
Djurplågare om jag får tycka till.
Precis när jag skulle säga till ungen(12 år typ) så släpper han ner den.
Förstår han inte att han också kan bli sjuk av alla bakterier som den har på sig?
Blä!

Gjort mig en kopp kaffe och plockat lite i lägenheten.
Ska ta och sätta på en maskin tvätt också.
Elräkningen är högre nu när vi tvättar hemma?
Jag har ju varken orken eller lusten just nu att gå ner till tvättstugan då det ändå bara är massa tjaffs där nere och INGEN kan hålla sig till sin tvätttid eller egna maskin.
Lär er att hålla reda på vad som är ert och håll er på era tider, då kan jag gå och tvätta men tillsdess så tvättar jag hemma.

Jahapp, solen skiner iaf och jag skall lägga ut stolsdynorna.
Kanske vågar man sitta där ett tag?

Hej hopp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0