God kväll.

Idag har man inte gjort något spec.
Lagt pussel.

Plockat ordning i lägenheten samt SOPAT överallt haha, inte orkat damsuga.
Tittat 2st filmer och pratat med mamma i telefonen.

I morgon ska vi ringa kyrkogården och försöka få tid att träffa vaktmästaren.
Vill gärna ha allt klart så snart som möjligt.

Hittade en bild som jag tog för ca 1månad sen.
Hade precis köpt ett nytt linne som jag "visste att jag kunde ha efter grav".
Älskade mage.
Älskade Emilia.



Idag har vi även ätit god mat.
Wokgrönsaker med korv.
Älsk trodde han kunde vända på maten i pannan.
Han kastade ut lite på golvet :P



Myyyycket gott!

Nu ska jag väl fortsätta titta på tv och sen gå och lägga mig (oss).
Mycket att göra imorgon, många att ringa osv osv.

Good night.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0