Morgon.

Pratat med Diakonen på SÖS, hon skall hjälpa oss med papperna som för oss är helt oklara. 
Någon borde göra ett papper som är lätt att förstå? 
Men hur lätt är det egentligen att förstå varför man skall begrava sitt barn? 
Det går inte att förstå, det är oförklarligt. 

Idag är ingen bra dag. 
Allt känns jobbigt och det är ju inte bara en sak man skall hålla reda på utan tusen. 
begravning, var? 
begravning, när? 
präst, vem? 
sång, tears in heaven, vem sjunger? 
En sak tror jag att jag vet iaf. De kläderna jag kommer att ha på mig kommer jag inte att använda igen. 
Finns inget annat ord just nu än: sug. 
Detta suger så JÄVLA hårt. 
    

Tur att solen skiner iaf.

Kommentarer
Postat av: Lela

tell me if you need anything. Hjälp att planera eller fixa fika/mat efter begravning. vad som vettu. jag kan göra paj.

2009-03-31 @ 17:35:02
URL: http://micalela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback